7a Festa de l’escola

Aquest dissabte 1 de juny, l’escola va obrir les portes per acollir la 7a Festa de l’escola on tots els qui formem part de la comunitat educativa del centre hi vam tenir un paper representatiu. Els primers en fer l’actuació, varen ser els pollets. El repertori escollit entre totes les cançons que treballem diàriament i també a la classe de música, van ser:

• Els pollets, el gall i la gallina
  • Els colors dels oficis
  • Sóc un cuiner

Ho van fer molt i molt bé i estaven súper guapos/es amb les seves disfresses!

Per altra banda, les famílies van participar activament en els diferents tallers que s’oferien per tota l’escola acompanyant els seus fills/es.

Gràcies a totes les famílies per fer aquest dia possible i us varem trobar a faltar als qui no hi ereu.

En resum, un dissabte molt emotiu i molt familiar que tots plegats vam viure d’una manera molt especial!! I encantats de veure la gran família que formem!!