Benvingut a classe Cardio!!

Us presentem el Cardio, el principal protagonista del programa d’hàbits saludables que estem portant a terme a l’escola.

Gràcies a ell, durant aquesta setmana hem après moltes coses sobre la salut: l’importància de descansar les hores necessàries, tindre una bona alimentació, fer exercici i tindre cura de les nostres emocions.

Hem après que la part més important del nostre cos, és el nostre cor i per això hem de mimar-lo i cuidar-lo seguint aquestes pautes i consells.

Vàrem fer una titella per tindre-la a casa i recordar tots aquests consells amb la família, ja que no únicament els hem de portar a terme a l’escola.

Poc a poc anirem aprenent noves coses i nous consells, gràcies al Cardio i als seus amics.