El diari d’en Pipot

Gairebé des de principi de curs, com ja sabeu, realitzem l’activitat del Diari d’en Pipot.
Cada infant s’emporta el Pipot, durant un cap de setmana sencer i durant la setmana següent, és l’encarregat d’explicar-nos què ha fet amb ell i sentir-se el protagonista d’aquella setmana.
Aquesta setmana, la protagonista, és la Chloé i avui hem llegit el seu diari (per segona vegada). Ens ha encantat!! Sobretot conèixer en KITT, el cotxe fantàstic que té el seu papa.
La Chloé ens ha explicat que fins i tot parla!! Tots els pollets, estan desitjant veure algun dia aquest cotxe màgic!!

A continuació us penjo algunes fotos del diari d’altres nens i nenes, ja que ens encanta escoltar les històries de cada un dels nostres companys/es.
Hi ha pollets que fins i tot volen repetir la seva explicació i com ens agrada tant, ho tornem a escoltar i així ho recordem millor.

Gràcies famílies per la vostra col·laboració!! Això es va acabant… però als petits i petites de l’escola, els hi encanta sentir-se els protagonistes i cuidar al Pipot!