La castanyera ens visita!!

Aquest passat dimecres, vàrem celebrar la castanyada a l’escola.

No ens va ser possible anar d’excursió al mercat, degut al mal temps, com teníem programat, però els nostres companys de primària que si hi van anar, ens van portar el cistellet amb fruita i fruits que havíem d’anar a comprar nosaltres.

Dedicàrem el matí a repassar totes les cançons i danses elacionades amb la tardor, la castanyada i la castanyera.

A la tarda, la senyora Maria castanyera, ens va visitar a la nostra classe i ens va explicar la seva historia (qui era, d‘on venia, com havia arribat a l’escola…). Ens va repartir castanyes que ella mateixa havia recollit i torrat i tots junts li vàrem ensenyar les nostres disfresses.

Va estar observant detalladament les nostres manualitat i com li va ser molt difícil decidir-se per una sola, ens va lliurar el premi a tota la classe: un llibre molt bonic, que ens explica coses de la tardor.

Gràcies a tots/es els que hi veu col·laborar!

Que bé ens ho vàrem passat!! Esperem que el proper any, ens pugui tornar a visitar!!!