La diada de Sant Jordi i l’aniversari del Jordi!!

Avui, 23 d’abril, hem celebrar Sant Jordi.

Una diada on tots junts hem après i hem transmès valors molt importants. Els més grans de l’escola, els alumnes de 4t d’ESO han fet de padrins del pollets.

Fa uns dies ens varen venir a conèixer i a compartir part d’un matí junts i així poder preparar un conte per a cada un de nosaltres. Aquest conte, ens l’han llegit durant l’amic lector, que l’hem portat a terme pel matí, fomentant l’importància de la lectura.

També hem realitzat un drac ferotge traient foc per la boca.

Nosaltres, a la classe, tenim un Jordi i hem aprofitat per celebrar la seva diada i el seu aniversari, ja que fa dos dies va fer 4 anys!!! Que divertit ha sigut fer una festa d’aniversari durant un dia tant alegre com el d’avui!! Felicitats Jordi!!! T’estimem!!

A la tarda, hem fet l’entrega de premis dels guanyadors d’infantil dels tres millors dibuixos de cada classe, relacionats amb els personatges del conte de La llegenda de Sant Jordi.

Tots els pollets són uns artistes i és per això que com a la senyoreta Anna li era molt difícil escollir els tres guanyadors, entre tots, hem fet votacions. El resultat ha estat bastant igualat i anàvem descartant dibuixos fins a quedar-ne 10. D’aquests últims, els guanyadors han estat: Daniela Ruiz, Chloé i Dario.

Els premiats han rebut una rosa de llaminadures, per fomentar també les roses que tanta importància tenen en el dia d’avui.

Per acabar, hem anat a veure les paradetes dels nens/es de l’ESO.

Ha sigut un gran dia!!