Taller de cuina

Avui, els pollets, hem realitzat un taller de cuina.

Ha sigut molt divertit!! I estava tot molt bo!!

Quan hem arribat a l’escola, ens hem posat les bates i hem marxat cap al Casal d’avis on hem realitzat el taller, juntament amb els alumnes de P2 de la llar d’infants l’Esclop.

Hem parlat dels diferents tipus de fruita que podem menjar per tenir una bona dieta sana i equilibrada. Hem observat les diferents fruites que manipularíem: poma, taronja, meló, síndria, kiwi, maduixes i plàtan. Hem parlat de com són: Quin és el seu color, la seva forma, la seva mida, el seu gust…

Tot seguit, ens hem rentat les mans i ens hem preparat el nostre berenar: Broquetes de fruita!

Com ens han agradat!! Molts dels pollets no els hi donava temps ni de punxar la fruita amb el pal, ja que anaven directament a la boca!! I gairebé no tenia temps ni de fer la fotografia!

Aquí teniu una petita mostra de com preparàvem aquestes broquetes tan sanes i divertides!

Bon profit!!