Els alumnes més grans ens apadrinen

Fa unes setmanes, ens varen venir a conèixer els que serien els nostres padrins dins del nostre projecte de l’amic lector.
Els padrins dels pollets van ser els alumnes de 4t d’ESO.

L’amic lector consisteix a crear parelles lectores d’alumnes dels dos cursos. L’experiència té una durada de tot el curs i te dues funcions vitals: ajudar a millorar la competència lectora i crear vincles afectius més enllà de les trobades, la qual cosa incideix positivament en la millora de la cohesió social.

Això va potenciar que compartissin un matí ple de joc i diversió. Tant petits com grans es van anar fent preguntes a mesura que jugaven per anar-se coneixent.

Va ser una experiència molt gratificant i és molt divertit veure com dues setmanes després es busquen mútuament pel pati, s’abracen i se saluden.