Quina setmana més esbojarrada!! Benvingut Carnestoltes!

A Carnestoltes, bones voltes. Al Carnaval, tot s’hi val!!

El Rei del Carnaval, en Carnestoltes, ens ha visitat a l’escola des del dimarts. Ens va donar diferents ordres que vàrem anar seguint durant tota la setmana.

Els mestres també hem fet cas de les ordres no fos cas que s’enfadés i marxes i la veritat que ens ho hem passat molt bé amb tantes bromes que ens ha fet durant aquesta vista.

Aquest any, tot ha girat al voltant del projecte saludable que seguim a l’escola, el qual el protagonista, és el nostre amic CÀRDIO.

Les ordres del Rei Carnestoltes, han estat relacionades amb els hàbits que hem estudiat amb el Càrdio, és per això que el Rei Carnestoltes ens va fer portar cada dia un esmorzar saludable amb fruita i cada dia ens va anar afegint una ordre més de les esmentades el dia abans:

• Esmorzar saludable, cara pintada amb una fruita i davantal.
  • Esmorzar saludable, cara pintada amb una fruita, davantal i mocador al cap.
  • Esmorzar saludable, cara pintada amb una fruita, davantal, mocador al cap i olleres de sol.

Divendres a la tarda, vàrem fer la nostra tradicional rua, tot i que aquest any la ruta va ser diferent. Els petits (pollets), vàrem acabar al Centre Cívic Creu Alta, ja que els companys de la Llar d’infants l’Esclop, ens varen convidar a un ball de disfresses.

La disfressa dels pollets, van ser: Les maduixes! Estaven tots moníssims i molt contents de poder compartir la tarda amb la seva família. De ben segur que ens les haguéssim menjat a totes!!!

Gràcies famílies per acompanyar-nos!!