Visitem la llar d’infants La Baldufa

Com ja sabeu, aquest divendres vàrem visitar la llar d’infants La Baldufa.

Va ser una experiència molt gratificant ja que els petits de l’escola, és van sentir els grans, ajudant als petitons de la llar d’infants. L’objectiu era poder fer un intercanvi i poder ajudar-nos els uns als altres.

Allà ens esperaven les nostres companyes de la Baldufa, una d’elles era la nostra Raquel, amb qui vàrem fer una activitat molt divertida amb els alumnes de P1: Un experiment amb bolquers i aigua. Feia un dia molt solejat, però això no ens va impedir que poguéssim seguir treballant l’hivern fins al punt que vàrem crear neu! Estava molt freda!! I la manipulació i experimentació, va ser molt divertida. Fins i tot vàrem poder fer una guerra de boletes!!

L’espai ens va agradar molt i ens van deixar jugar amb diferents joguines i espais de la llar d’infants.

El pandes de l’escola (els nostres companys/es de tercer, ens van acompanyar en l’experiència. Ens van ajuda i cuidar molt). Amb ells, també varem treballar elements de la natura, ja que varem realitzar una activitat Montessoriana, per treballar diferents traços amb elements que havien anat a buscar al bosc del voltant de la llar.

Que bonic és fer escola!